bye bye Boquete - Reisverslag uit Bocas del Toro, Panama van michael steijn - WaarBenJij.nu bye bye Boquete - Reisverslag uit Bocas del Toro, Panama van michael steijn - WaarBenJij.nu

bye bye Boquete

Door: michael

Blijf op de hoogte en volg michael

26 Oktober 2009 | Panama, Bocas del Toro

hoi allemaal,

hoe is het bij jullie, hier nog steeds super en erg warm.
bedankt voor alle berichtjes,

de 6 weken in boquete zitten er al weer op.
zaterdag het 17 jarig bestaan van casa esperanza gevierd, was een leuke afsluiting van het vrijwilligerswerk.
de kinderen zongen liedjes en deden toneelstukjes.

het was wel jammer om boquete te verlaten om dat je je na 6 weken toch al wat minder toerist voelt en aardig gewend begint te raken
maar gelukkig heb ik een stageplek kunnen vinden in een hotel voor 5 maanden dus in april zit ik weer in panama !http://www.islaverdepanama.com/

afgelopen zondag heel vroeg de bus gepakt richting Bocas del toro.
na een spannende rit van 6 uur(waarvan 2 uur werk aan de weg pauze, maarjah dit is latijns amerika)en een korte boottocht, aangekomen in een totaal ander Panama.
je hebt meer het gevoel dat je op de bahama´s bent beland.
de eerste woorden die ik hoorde waren dan ook¡ jah mahn my friend haow are you mahn welcam.

het is hier prachtig, wel heel toeristisch maarjah daaa ontkom ik de laatste 4 weken zowiezo niet meer aan.
vanmorge al met wat studenten een tropisch strandje verkend en het zal vast niet de laatste zijn.

dus nu lekker een weekje strandhoppen in de carribean en dan volgende week naar het folkloristische hart van Panama met 2 grote feestdagen in het vooruitzicht.

hasta la vista
michael

p.s zie foto´s

• 30 Oktober 2009 - 00:11

Philip:

He he, dat werd wel weer eens tijd dat we een update krijgen ;)
    Goed om te lezen dat alles goed met je gaat en dat je het naar je zin hebt.

Geniet van de vakantie en tot over een week of wat.