Fiesta!!! - Reisverslag uit David, Panama van michael steijn - WaarBenJij.nu Fiesta!!! - Reisverslag uit David, Panama van michael steijn - WaarBenJij.nu

Fiesta!!!

Door: michael

Blijf op de hoogte en volg michael

01 November 2009 | Panama, David

Hola, buenas tardes a todos..

weekje bocas del toro is helaas alweer voorbij gevlogen, wat gaat de tijd toch snel als je het naar je zin hebt he.

wat heb ik deze week allemaal gedaan:

de mooiste verlaten tropische eilandjes verkend,
o.a luiaards,leguanen, en heel veel andere beesten gezien,
om 5 uur sóchtends midden op zee in de kano gezeten om de zon op te zien komen, veel gefeest en gister zelfs verkleed als panamees inclusief snor(fotos volgen)

ik had een erg fijn hostel met prive steiger om ff lekker af te koelen,
vanmorge een heleboel mensen gedag moeten zeggen maarjah ik moet nou eenmaal weer verden want ik heb nog maar 19 dagen!!!

nu ff een nachtje een tussenstop in david en dan morgen met de bus naar Chitré, het platteland van Panamá waar feestdagen uitbundig gevierd worden met parades en een heleboel feestende mensen... en laat het nou net 2,3 en 4 november nationale feestdagen zijn.

tot zover weer ff voor nu hou de foto´s in de gaten!

groetjes vanuit Panamá

• 05 November 2009 - 13:26

Je Leive Tante Ollie:

hoi mike wat gaat de tijd hard nog 17 dagen en dan staan we weer op schiphol om jou een lekkere knuffel te geven ik heb al vrij geregeld met me werk goed he man nou man geniet er nog maar effe van oke pik veel plezier en een dikke kus van je liefste tante ollie ps delano woont samen met malu in zandvoort sinds 1 november ik denk zal je effe een nieuwtje vrtellen hahahaha kusjes he man nog veel plezier

• 16 November 2009 - 09:42

Miranda:

Hallo Mik,

Geniet nog even lekker, klinkt echt super!

Wil je bij deze ook alvast een goede reis terug wensen!

Dikke zoen, Miranda